Idola Kecil 5 . Klik Sini .

Rusil Idola Kecil 4 - Tamparan Wanita [Konsert 6]








Lirik Lagu Tamparan Wanita
Penyanyi Asal : Elite


Setiap kali kau marahi diriku ini
Tergugur jantungku tergaman membisu
Setiap kali kau kasariku tak mengerti
Kau berjanji tidak kau ulangi lagi

Tiada guna kita bersama
Jika jiwa merana
Akulah wanita
Di sini nokhtahnya, jangan kau cabar

Aku bukannya selemah yang kau sangka
Aku tak rela diseksa, haa!
Beranikah lagi bersemuka
Rasakan kuasa, tamparan wanita

Perasaan cinta tiada lagi di dada
Hanya perasaan takut menghantu minda
Mana bisa ku percaya... janjimu dusta
Lihtalah saja luka daku kau dera

Tiada guna berkata-kata
Masanya sudah tiba
Akulah wanita
Tidak lagi gentar... jangan kau cabar

Aku bukannya selemah yang kau sangka
Aku tak rela diseksa, haa!
Beranikah lagi bersemuka
Rasakan kuasa, tamparan wanita

Aku perlu berdiri tanpamu
Berani berdiri kerana benar

Aku bukannya selemah yang kau sangka
Aku tak rela diseksa, haa!
Beranikah lagi bersemuka
Rasakan kuasa, tamparan wanita



.