Idola Kecil 5 . Klik Sini .

Shasha Idola Kecil 4 - Layar Impian ( Konsert 1 )





Shasha Idola Kecil 4 - Layar Impian ( Konsert 1 )










Lirik Lagu Layar Impian
Penyanyi Asal : Ella


Jika mimpi masa silam
Bisa kusimpan dalam kaca
Jadi perhiasan
Pasti aku abadikan

Zaman riang kanak-kanak
Pabila hujan mengundang
Suasana bahagia
Dalam hidup yang seindah
Mimpi yang tidak pernah
Melukakan perasaan

Tapi kini bila dewasa
Aku mula sedar betapa mimpi
Hanyalah suatu permainan
Jiwa insan dalam kesepian

Jika mimpi cinta kita
Bisa ku zahirkan
Jadi lukisan yang menarik
Pasti aku sentosakan
Malam pesta bila engkau

Lafazkan janji dan memelukku
Sepanjang tarian
Hingga pipi aku terasa
Basah dalam tangisan
Yang penuh kesyukuran

Tapi kini bila dewasa
Aku mula sedar betapa mimpi
Hanyalah suatu permainan
Jiwa insan dalam kesepian

Jika mimpi cinta kita
Bisa ku zahirkan
Jadi lukisan yang menarik
Pasti aku sentosakan
Malam pesta bila engkau

Lafazkan janji dan memelukku
Sepanjang tarian
Hingga pipi aku terasa
Basah dalam tangisan
Yang penuh kesyukuran



.