Idola Kecil 5 . Klik Sini .

Hairul Idola kecil 4 - Relaku Pujuk ( Konsert 3 )





Hairul Idola kecil 4 - Relaku Pujuk ( Konsert 3 )




Lirik Lagu Relaku Pujuk
Penyanyi Asal : Spider


Di kejar bayang-bayang resah
Bila hatimu masih tak berubah
Enggan dipunya
Dan dipenjara
Belaian cintaku ini

Aku bukan lelaki yang tewas
Bisa menyambar walau ku ditolak
Biar diuji
Kanan dan kiri
Kaukan tetap ku miliki

Tiada lafaz yang lebih agung
Kalimah cintamu
Yang kutunggu-tunggu

Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk

Janganlah kau salahkan aku
Terus memburu menawan cintamu
Aku percaya
Sedikit masa
Kau kecundang akhirnya

Usahlah kau bersedih
Dihadapanmu aku hadir
Memadam resah dan curiga
Dari hatimu. oh. oh.

Apakah kali ini
Bisa kau tolak dan berlari
Setelah aku menanamkan
Azimatku

Tiada lafaz yang lebih agung
Kalimah cintamu
Yang kutunggu-tunggu

Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk



.