Idola Kecil 5 . Klik Sini .

Leen Idola Kecil 4 - Cinta Sempurna ( Konsert 1 )





Leen Idola Kecil 4 - Cinta Sempurna ( Konsert 1 )










Lirik Lagu Cinta Sempurna
Penyanyi Asal : Yuna


Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh

Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu 'tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirimu
Ku sanjung setiap
Kata cinta kau berikan aku

Hilangkan rasa itu
Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu 'tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh



.